بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا قلعه نویی را مقصر اول وضعیت فعلی استقلال می دانید!؟

بعضی از هواداران دوباره تا استقلال را با مشکلاتی جدید می بینند،تمام کاسه کوزه ها رو می خواهند سر امیر قلعه نویی خالی کنند!
یکی میگه چرا رفته سفر!یک نفر دیگه میگه چرا هنوز از مسافرت برنگشته!یکی میگه چرا با بازیکنانی که در لیستش قرار داده برای پیوستن مذاکره نمی کنه!یکی دیگه میگه رفته عشق و حالشو بکنه و به فکر تیم دیگه نیست!یکی دیگه و .....
اما کسی نیست به این دوستان تذکر بده که وظیفه قلعه نویی مذاکره با بازیکنان و در نهایت جذب کردنشان نیست!
نکته:چطور تا همین چندی قبل وی را متهم به زد و بند با بازیکنان و جذب کردن بازیکنان باند خودش می کردید!؟
حالا که برای تیم برنامه ریزی کرده و خودش هم از ماه قبل گفته بود طبق برنامه به اردوی ترکیه ملحق میشه!حالا بخاطر اینکه زودتر از موعد نیامده ،متهم به رفتن به عشق و حال میشه!
لطفا یک مقدار منطقی باشید!
اگر قراره امیر قلعه نویی تمام کارهای باشگاه را انجام بده،پس نباید در تصمیماتی که در طول فصل میگیره برایش حد و مرز تعیین کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com